Marketing Online

Unde plasam advertorialele?

Pentru necunoscatori, orice comment sau aparitie in mediul online , poate sa para ca respectivul site este popular sau ca echipa de marketing isi face cu succes datoria. Din pacate, insa, situatia nu este neaparat asa, si sunt cazuri in care toata activitatea de marketing poate sa spre anonimat in timpuil cel mai scurt, daca [...]

Strategii pentru social media

Retelele sociale ofera utilizatorilor aproape tot ceea ce isi doresc acestia sa gaseasca. Prieteni, public, piata, destindere si relaxare. Toate intr-un singur loc. Ceea ce inseamna ca aceste retele reusesc sa devina zone de interes pentru oricine doreste sa isi promoveze un site. La randul lor, retelele sociale fac tot posibilul sa isi fidelizeze utilizatorii [...]

Google isi modifica strategia

Un criteriu important prin care Google ierarhizeaza site-urile in search o constituie semnificativitatea respectivului site pentru topicul cautarii. Pentru a evalua acest parametru destul e volatil, Google monitorizeaza comportamentul vizitatorilor care au aceleasi interese cu search-ul luat in analiza. Cu cat site-ul este mai semnificativ pentru vizitator, cu atat  timpul petrecut de  acesta pe site  [...]

Google confirma indepartarea reclamelor din partea dreapta a paginii de cautare

De aproape doua saptamani intreaga lume a celor care se ocupa de SEO freamata si schimba pareri. Eliminarea reclamelor din partea dreapta a paginii de cautare si inlocuirea lor cu doar 4 reclame in partea de sus a  acesteia, este de natura sa puna pe jar comunitatea marketerilor. Banuielile si temerile acestora au fost deja [...]

Site-ul se demodeaza? Poate ar trebui periat!

Orice site este deosebit de important pentru vizitatori atata vreme cat contine informatii noi, „calde” si pertinente. Indiferent de domeniu (excluzand site-urile care trateaza subiecte care au legatura cu istoria), informatiile tind sa se perimeze cu viteza mai mare sau mai mica, dar pentru toate site-urile, vine o vreme cand informatia se demodeaza, iese din [...]

Aspecte care fac din link-building mai degraba un cosmar

2015 nu a fost chiar cel mai simplu an pentru link-building, marea majoritate dintre cei care isi structurau campania pe acest atu au renuntat treptat sa continue. Optand pentru o strategie noua, de construire naturala a link-urilor ca urmare a unui continut bogat in idei interesante, non repetitive, axandu-se pe atragerea, pe castigarea interesului pietei [...]

Penguin update in 2015? Ce ar trebui sa facem

Comunitatea SEO pare convinsa de faptul ca in anul 2015 vom avea surpriza celui mai recent update Penguin. Ce va aduce nou acest update? Nu avem decat speculatii la aceasta ora, speculatii pe care le vom discuta in cele ce urmeaza. Ce stim Afirmatia lui Garry Illyes de pe Twitter a bagat spaima in toti [...]

Incercati Google Contributor! Scapati de advertoriale plictisitoare

Sigur ca, in incercarea de a obtine sume suplimentare de bani din gestionarea de site-uri, optiunea gazduirii de publicitate este consacrata. Google ofera o alta varianta, care nu implica neaparat eforturi de advertising, de cele mai multe ori, nepotrivite si uneori frustrante. Utilizand optiunea denumita Google Contributor oricine are posibilitatea de a utiliza o anumita [...]

Batalia SEO se incheie cu victoria Google

Pana nu demult, notiunea de optimizare a unui website, Search Engine Optimization ( SEO), era o notiune vaga, destul de  inconsistenta si de putin interesanta pentru creatorii de site-uri. Intre timp, aceasta notiune a devenit  capitala si are  cea mai mare pondere in aprecierea calitatii unui site. La inceput, parea admisa orice manevra pentru pozitionarea [...]

Metode care cresc rapid traficul pe site

Avem de cele mai multe ori nevoie de cateva impulsuri care sa impinga site-ul inainte in ranking-ul motoarelor de cautare. Pana sa incercam sa umblam la lucrurile de finete, cel mai bine ar fi sa incercam sa ne ocupam de aspectele care aduc cel mai rapid, cea mai mare crestere in ranking, iar acestea ar fi [...]