Search Engine Optimization sau Optimizare pentru motoarele de cautare

Google isi modifica strategia

Un criteriu important prin care Google ierarhizeaza site-urile in search o constituie semnificativitatea respectivului site pentru topicul cautarii. Pentru a evalua acest parametru destul e volatil, Google monitorizeaza comportamentul vizitatorilor care au aceleasi interese cu search-ul luat in analiza. Cu cat site-ul este mai semnificativ pentru vizitator, cu atat  timpul petrecut de  acesta pe site  [...]

Google confirma indepartarea reclamelor din partea dreapta a paginii de cautare

De aproape doua saptamani intreaga lume a celor care se ocupa de SEO freamata si schimba pareri. Eliminarea reclamelor din partea dreapta a paginii de cautare si inlocuirea lor cu doar 4 reclame in partea de sus a  acesteia, este de natura sa puna pe jar comunitatea marketerilor. Banuielile si temerile acestora au fost deja [...]

Site-ul se demodeaza? Poate ar trebui periat!

Orice site este deosebit de important pentru vizitatori atata vreme cat contine informatii noi, „calde” si pertinente. Indiferent de domeniu (excluzand site-urile care trateaza subiecte care au legatura cu istoria), informatiile tind sa se perimeze cu viteza mai mare sau mai mica, dar pentru toate site-urile, vine o vreme cand informatia se demodeaza, iese din [...]

Aspecte care fac din link-building mai degraba un cosmar

2015 nu a fost chiar cel mai simplu an pentru link-building, marea majoritate dintre cei care isi structurau campania pe acest atu au renuntat treptat sa continue. Optand pentru o strategie noua, de construire naturala a link-urilor ca urmare a unui continut bogat in idei interesante, non repetitive, axandu-se pe atragerea, pe castigarea interesului pietei [...]

Penguin update in 2015? Ce ar trebui sa facem

Comunitatea SEO pare convinsa de faptul ca in anul 2015 vom avea surpriza celui mai recent update Penguin. Ce va aduce nou acest update? Nu avem decat speculatii la aceasta ora, speculatii pe care le vom discuta in cele ce urmeaza. Ce stim Afirmatia lui Garry Illyes de pe Twitter a bagat spaima in toti [...]

Batalia SEO se incheie cu victoria Google

Pana nu demult, notiunea de optimizare a unui website, Search Engine Optimization ( SEO), era o notiune vaga, destul de  inconsistenta si de putin interesanta pentru creatorii de site-uri. Intre timp, aceasta notiune a devenit  capitala si are  cea mai mare pondere in aprecierea calitatii unui site. La inceput, parea admisa orice manevra pentru pozitionarea [...]

SEO dincolo de cuvinte-cheie

Ce anume ar trebui sa stim atunci cand este vorba despre optmizarea unui site? Daca se doreste explicarea in detaliu a acestei notiuni si a principiilor care stau la baza optimizarii unui site, discutia ar putea continua pana anul viitor pe vremea asta si subiectul sa nu fie pe deplin epuizat. Ceea ce este esential de [...]

Tool-uri gratuite pentru SEO

Cea mai utila informatie în domeniul marketingului online, este cea care va permite sa interpretati corect  reactia vizitatorilor in ceea ce priveste site-ului gestionat si modul cum acestia aleg sa interactioneze cu continutul site-ului. Multi experti SEO isi bazeaza analizele pe informatiile furnizate de catre  Google  Analytics. Platforma permite masurarea vanzarilor si a conversiilor concomitent [...]

Cele mai utile plug-in-uri WordPress 2015-6

 Floating Social Bar Multe plugin-uri SEO pentru WordPress implica o multime de „gogosi” menite sa aduca pe site, nenumarate retele sociale fara importanta sau de importanta minima, precum si scripturi inutile, care nu reusescsa faca nimic altceva decat sa incetineasca website-ul dumneavoastra. Declarat cel mai bun social media plugin, Floating Social Bar, va permite sa adaugati [...]

SEO tools- un alt mod de a face marketing-2

Foarte importante pentru SEO, sunt informatiile legate de modul cum „arata” website-ul dumneavoastra online. Un element important in redactarea unui text pentru a-l face vizibil pe net, il constituie utilizarea de cuvinte cheie in cuprinsul textului, cuvinte cheie in dispersie normala fata de limba in care se redacteaza textul, si , pe cat posibil, in [...]