Intre uzul si abuzul de cuvinte cheie

/ SEO, Stirile Editiei / 3132 Vizualizari /
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 voturi, media: 5,00 din 5)
Încarc...

Cuvintele cheie inca sunt baza procesului de cautare. Pe masura ce motoarele de cautare cauta paginile web, isi indexeaza continutul lor in functie de cuvintele cheie si de aceea, pentru a avea o pozitie mult mai buna in ranking, este esentiala plasarea cuvintelor cheie in zona cea mai vizibila a site-ului.

Pana acum ceva timp se utiliza cuvantul cheie ca atare. In noua lumina Panda orice sinonim poate fi tratat ca si cuvant cheie. Chiar ar fi de preferat sa inlocuiti in anumite zone ale textului cuvintul cheie ales cu sinonime ale acestuia.

Un termen mai nou utilizat este relevanta. Relevanta pentru un anumit cuvant cheie este data de utilizarea sinonimelor dar si a altor cuvinte asociate subiectului de baza tratat.

Cuvintele-cheie si relatia lor cu motoarele de cautare.

Cuvintele cheie sunt primordiale in ranking, motoarele de cautare axandu-si  rezultatele pe prezenta acestora. Mai putin importante, dar in egala masura detalii de care se tine seama, sunt punctuatia, ordinea cuvintelor, ortografia, folosirea majusculelor.

Motoarele de cautare exprima relevanta unui site fata de cautarea lansata, in directa relatie cu locul unde sunt plasate cuvintele cheie in text, de aceea este cel mai indicat sa plasati cuvinte cheie pentru cautare in titlul textului si in meta-date.

wordsRecomandari:

  1. utilizati cuvinte cheie cel putin o data in titlu, in forma in care va asteptati sa apara ca si termeni de cautare
  2. utilizati cuvinte cheie in prima parte a textului, partea care este citata de motorul de cautare la descrierea site-ului
  3. utilizati de cel putin 2-3 ori cuvintele  cheie (de preferat sinonime) in interiorul textului, in functie de lungimea acestora
  4. utilizati o data in atributul alt al unei imagini
  5. utilizati o data in URL
  6. utilizati o data in metadescriere, dar nu obligatoriu.
  7. optati pentru o distributie uniforma a cuvintelor cheie in text

Mituri despre cuvintele cheie

  • cu cat mai multe, cu atat mai bine!

Indesatul cuvintelor cheie in text in intentia de apacali motoarele de cautare si a obtine un ranking superior face mai mult rau decat bine site-ului. Cuvintele cheie fara sustinere de informatie nu ajuta un site sarac , frecventa si durata accesarilor site-ului depinde strict de calitatea informatiei si de relevanta acesteia pentru utilizatorul uman, iar motoarele de cautare tin cont in primul rand de comportamentul uman in validarea unei pozitii in ranking.

  • exista o densitate “de aur”  a cuvintelor cheie care iti asigura succesul !

O densitate mare de cuvinte cheie, combinata cu o distributie decompensata, sau cu irelevanta temei fata de titlu, nu asigura nimic, cu atat mai putin succesul in ceea ce priveste obtinerea unui ranking superior.


Alte articole din aceeasi sectiune

Asteptam cu interes punctul tau de vedere!

Email-ul tau nu va fi publicat. Toate campurile sunt necesare sa fie completate. Mesajul tau va fi moderat inainte de publicare.