3 strategii de monetizare a aplicatiilor mobile in 2019

/ Software, Stirile Editiei, Telefoane mobile / 4973 Vizualizari /
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Acorda un calificativ articolului!)
Încarc...

Ianuarie este momentul perfect pentru a iti regandi strategia de monetizare si a stabili noi repere pentru acest an. Iata trei strategii de monetizare pentru aplicatii mobile, care au cu siguranta potentialul de a iti mari veniturile in 2019.

Suntem in prezent dependenti de smartphone-urile noastre. Un utilizator american petrece in medie peste trei ore pe zi pe un dispozitivul mobil, cu 10% mai mult decat in ​​anul precedent. Acest interval se asteapta sa creasca si sa ajunga la 5-6 ore in 2019.  Aceasta obsesie pentru dispozitivele mobile are avantaje pozitive pentru dezvoltatorii de aplicatii, deoarece in jur de  90% din timpul petrecut pe mobil este folosit in aplicatiile mobile.

Chiar daca toata lumea crede ca utilizatorilor nu le place sa cheltuiasca bani pentru aplicatii, statisticile arata altfel. In noiembrie anul trecut, Candy Crush Saga a generat 59 milioane dolari doar in cadrul Google Play Store. Cu 37 milioane de dolari, Tinder a ocupat locul al treilea in lista celor mai profitabile aplicatii Android din noiembrie 2018.

Sursa: Statista

Din pacate, momentul de glorie nu dureaza pentru totdeauna. Deci, ar trebui sa profiti de ceea ce ne ofera industria chiar acum. In acest articol, am acumulat trei strategii usor de implementat, care te vor ajuta sa castigi mai mult in 2019.

 

  1. Native Ads, Smart Banners, Rewarded Videos

Intrucat timpul pe care utilizatorii il cheltuiesc pe aplicatii a crescut, acestea au devenit unele dintre cele mai eficiente canale pentru conducerea conversiilor. Dupa ce agentiile de publicitate si brandurile au dezvaluit ca anunturile promovate in aplicatii au performante mai bune, au inceput sa se schimbe bugetele de pe web la aplicatii in 2018.

Se estimeaza ca se vor tripla cheltuielile de publicitate in aplicatii si vor ajunge la 201 miliarde de dolari pana in 2021. Astfel industria aplicatiilor va deveni a treia economie de pe planeta pana in 2021, oferind teren pentru generarea mai eficienta a monetizarii aplicatiilor mobile.

Se considera ca traficul in aplicatii genereaza un engagement mai mare al utilizatorilor targetati. De aceea, CPM-urile pentru afisarile in aplicatii costa mai mult decat traficul web.  Chiar daca publicitatea in aplicatiile mobile nu este o noutate in online, industria continua sa evolueze. La fel si diferitele formate de anunturi.

Utilizatorii aplicatiilor nu doresc sa fie distrasi din activitatile lor in aplicatii. Prin urmare, specialistii de publicitate aleg mai des Native Ads si alte formate de anunturi non-intruzive. Anunturile native folosesc un design personalizat care se potriveste perfect cu aplicatia.

Un alt format de anunt foarte folosit este Smart Banner. Smart Banner-ul este o versiune imbunatatita a unui banner mobil standard. In timp ce bannerele mai vechi au dimensiuni, latime si inaltime fixe, bannerele inteligente se adapteaza dinamic la dimensiunea si orientarea ecranului mobil.

Potrivit studiului de anunturi video IAB, jumatate dintre agentii de publicitate isi vor mari bugetele pentru Digital Video, Mobile Video si Advanced TV. Mobile Video are cea mai rapida crestere dintre formatele de anunturi video. Printre diferitele tipuri de Mobile Video, Rewarded Video au dominat piata telefoniei mobile in 2018.

Vizionarea anunturilor promovate in schimbul anumitor recompense in aplicatii atrage utilizatorii sa petreaca mai mult timp in aplicatie. Astfel, monetizarea aplicatiilor mobile se dezvolta, iar veniturilor provenite din anunturile promovate sunt in crestere.

  1. Reconsidera utilizarea vechilor tipuri de achizitii in aplicatie

Daca nu doresti sa adaugi anunturi in aplicatie, achizitiile in aplicatie reprezinta o strategie testata de monetizare pentru aplicatii mobile pentru a iti aduce veniturile la nivelul urmator. Achizitiile in aplicatii includ diverse elemente suplimentare pe care le poti vinde in aplicatia ta. De exemplu, anumite caracteristici, monezi virtuale, viata / sanatate extra sau orice alte elemente consumabile care pot fi folosite in aplicatie.

Abonamentele sau freemiums sunt, de asemenea, tipuri de achizitii in aplicatie. Freemium combina o aplicatie gratuita pentru a instala si o oportunitate de a actualiza aceasta aplicatie la versiunea sa premium.

Achizitiile in aplicatii functioneaza numai in cazul in care utilizatorii inteleg valoarea reala a produsului pe care ii oferiti spre vanzare.

O multime de aplicatii utilizeaza aceasta strategie, chiar si companii cunoscute precum Spotify Music, Tinder sau Evernote. In noiembrie, Tinder a castigat aproximativ 37 milioane de dolari oferind utilizatorilor posibilitatea de a actualiza aplicatia gratuita la versiunile sale Plus si Gold.

  1. Monetizarea datelor

Monetizarea datelor este una din modalitatile mai putin uzuale de monetizare pentru aplicatiile mobile. Datele ajuta la stabilirea directiei corecte pentru dezvoltarea afacerii sau la imbunatatirea produselor si serviciilor existente.

Datelor despre utilizatori dezvaluie anumite informatii ascunse despre consumatori. Pentru companiile online si offline, aceste informatii sunt cheia pentru imbunatatirea afacerilor care se pot transforma in venituri.

Gestionarea monitazarii datelor din aplicatiile mobile inseamna colectarea, segmentarea si transferarea informatiilor non-personale cu privire la utilizatori catre colectorii de date. Monetizarea datelor nu are nimic in comun cu informatiile personale. Utilizatorii aplicatiilor raman anonimi.

Printre informatiile non-personale de baza care se colecteaza se numara:

  • tipul dispozitivului;
  • versiunea dispozitivului;
  • dimensiunea ecranului;
  • operatorul mobil;
  • tara, etc.

Daca decizi sa utilizezi monetizarea datelor din aplicatii mobile in 2019, incepe sa iti cresti astazi baza de utilizatori. Acest instrument de calcul te va ajuta sa afli cat poti castiga folosindu-te de aplicatia ta.

In concluzie, in 2019, aplicatiile mobile vor continua sa fie o mina de aur. Acum este cel mai bun moment pentru optimizarea mecanismului de monetizare a aplicatiilor mobile si pentru a avea cele mai bune castiguri din aplicatii. Alege oricare dintre cele trei strategii de monetizare pentru aplicatii mobile si bucura-te de rezultate!


Alte articole din aceeasi sectiune

Asteptam cu interes punctul tau de vedere!

Email-ul tau nu va fi publicat. Toate campurile sunt necesare sa fie completate. Mesajul tau va fi moderat inainte de publicare.