Conferinta dezvoltatorilor facebook

/ Evenimente IT, Internet, Stirile Editiei / 2466 Vizualizari /
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Acorda un calificativ articolului!)
Încarc...

Planificata a avea loc in perioada imediat urmatoare ( 25-26 martie ) la San Francisco, Conferinta dezvoltatorilor Facebook (f8) se pare ca va aduce un curent nou de opinie in cea mai populara retea de socializare din lume. Conferinta gazduieste mai mult de 40 de lectorate, pornind, asa cum chiar organizatorii declara, de la dezvoltarea cu tool-urile Parse si Facebook pana la desingning si modalitatile de a fructifica avantajele retelei pentru afacerea dumneavoastra.

 

Mark Zuckerberg isi doreste ca dezvoltatorii sai sa il ajute sa mentina reteaua creata de el in pas cu noutatile din domeniu, sa ii asigure dinamismul necesar pentru a se dezvolta pe mai departe in acelasi ritm alert si captivant.

Daca anul trecut s-a caracterizat prin schimbarea motto-ului neoficial al retelei de la „misca-te repede si sparge limitele” la ” misca-te repede pe o infrastructura stabila”, propunandu-si prin aceasta sa isi consolideze progresele deja acumulate, se pare ca, motto-ul acestei conferinte va fi ” lucreaza cu noi”.

 

Facebook este o retea de socializare care a inregistrat in ultimii ani un ritm alert de expansiune, numai in ultimul an,  inregistrandu-se un salt de peste 60 de procente in vanzari ( pana la 12.5 miliarde de dolari), crescandu-si profiturile cu mai mult de o treime. Statistic vorbind, mai mult de 900 milioane de persoane ( aproape 1 persoana din 7 de pe planeta) se logheaza pe site zilnic, ceea ce face ca Facebook sa fie cea mai ampla piata de desfacere pentru producatori, dar si cea mai vasta platforma de informare in masa.

 

fb11Dar Zuckerberg stie ca pentru a ramane in aceasta pozitie are nevoie de ajutorul dezvoltatorilor sai, de programatorii de orice tip si nivel de oriunde din lume.

Orice download, orice share si orice like sau dislike, conteaza in viata retelei, orice reclama, orice cont nou creat poate sa insemne mult, desi , de fapt inseamna atat de putin in multitudinea de conturi existente.

 

Ce isi doreste Zuckerberg? Mai mult. Mai multe aplicatii, mai multe moduri de a interactiona intre userii lor, mai multe posibilitati de relationare intr-un fel sau altul, ceea ce in final, atrage mai multa publicitate, Facebook incasand aproape intregul sau profit din advertising.

Practic, in seama aplicatiilor Facebook ramane  sarcina de a tine persoanele conectate in retea, de a isi gasi oportunitatile de afaceri sau de achizitie , si  in urma fructificarii acestiora, de a aduce noi si noi useri online.

 

Avand o dezvoltare de-a dreptul exploziva, reteaua are nevoie de sprijinul dezvoltatorilor pentru a isi consolida pozitia castigata, respectiv castigurile incasate. din acest motiv, conferinta are pe langa rolul informativ, publicitar, si un rol educativ, astfel ca dezvoltatorii sa se preocupe pentru a veni in sprijinul nevoilor utilizatorilor retelei de socializare cu noi aplicatii atractive, interesante si utile.

 

De ce este nevoie de aceasta abordare? In urmatoarele cateva luni, Apple, Google si Microsoft vor avea si ele conferintele dezvoltatorilor, cautand sa atraga potentiali dezvoltatori care pot sa le ofere un aer proaspat si sa le devina parteneri in lansarea de noi programe si aplicatii care sa le ofere acestor uriasi  in domeniul IT, la un pret scazut,  o directie si un suflu nou de dezvoltare, iar Facebook isi doreste sa atraga pana atunci intreaga retea de dezvoltatori capabili sa  ii sustina demersurile.

 


Alte articole din aceeasi sectiune

Asteptam cu interes punctul tau de vedere!

Email-ul tau nu va fi publicat. Toate campurile sunt necesare sa fie completate. Mesajul tau va fi moderat inainte de publicare.