Stele pentru inimi
Foarte-cunoscuta retea de socializare Twitter nu mai este de foarte mult timp un startup, avand peste 10 ani de existenta si peste 300 de milioane de utilizatori, aflata in ultima vreme intr-o competitie acerba cu Facebook.
Intr-o tentativa de a face din Twitter o platforma mai pe gustul utilizatorilor, compania a introdus, incepand de astazi butoane Like in forma de inima in locul de vechilor stelute, pentru a ilustra mai eficient notiunea de „LIKE” in locul celei de „FAVORIT”. Daca insa, aceasta modificare vi se pare deranjanta, exista posibilitatea de a reveni la setarile anterioare, prin simpla downloadare a unei extencii a Crome-ului aici.
Aceasta modificare, destul de subtila ca si esenta si aparent putin importanta fata de situatia Twitter pe piata din ultima vreme, este exlicata prin faptul ca este foarte posibil sa va placa mai multe lucruri, dar e putin probabil ca toate acestea sa devina favoritele dumneavoastra.
Inima exprima mai bine notiunea de aceasta, dar permite transmiterea unor emotii pozitive, usor asimilabile de catre ceilalti parteneri de dialog, usurand prin aceasta crearea si fundamentarea relatiilor.
Pare destul de filosofic, insa daca stam sa analizam, inclusiv Facebook amana extinderea introducerii emoticoanelor in aplicatie, din motive, probabil, nu cu mult diferite fata de cele pentru care Twitter a inteles sa isi schimbe metoda de apreciere.