Apple la acasa la Hermes
Relatia dintre designerii de moda si creatorii de tehnologie de varf este din ce in ce mai stransa si a devenit sesizabila odata cu aparitia Apple Watch de anul trecut. Necesitatea unui dispozitiv de ultima generatie, care sa fie si un accesoriu care sa completeze si sa complimeteze tinuta celui care il poarta, a devenit din ce in ce mai stringenta, atat pentru accesoriile de dama, cat, mai ales pentru cele de barbat.
In aceasta linie se inscriu Apple watch-urile model Hermes care se gasesc de acum la vanzare in cateva magazine specializate in vanzarea produselor Apple si Hermes, din Statele Unite si Canada.
Din nefericire, alegerea Apple de a nu permite comercializarea acestora prin precomanda sau comanda online, a dezamagit o serie intreaga de colectionari.
Pretul de pornire de 1100$ pentru versiunea cu o singura curea neagra sau maro, de 42 mm, sau rosu de 38 mm, este destul de piperat, insa versiunea de top a gamei, cu dubla curea, in valoare de 1250 $, disponibila doar pentru accesoriile destinate femeilor, este si mai scumpa si este surclasata din punct de vedere al pretului de versiunea The Cuff, pentru barbati.