Facebook va introduce optiunea de a sterge istoricul de navigare

/ Internet, Marketing Online / 594 Vizualizari /
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Acorda un calificativ articolului!)
Se încarcă...

Facebook este pe cale sa isi dezvaluie unul dintre secrete, si anume lista de companii care ne pot urmari cu anunturi in platformele Facebook sau Instagram, gratie instrumentelor complexe de targetare. Desi este un aspect bine cunoscut in cadrul industriei IT sau de publicitate, nu este vorba despre ceva ce un utilizator obisnuit al platformei Facebook a putut accesa pana acum. Dar acest lucru se va schimba in curand, datorita noii functii de stergere a istoricului.

Mult promisa functie (si mult intarziata) va permite utilizatorilor sa vada care site-uri web trimit activitatea de navigare catre Facebook si sa elimine acele informatii de pe serverele companiei. Se asteapta lansarea acesteia in urmatoarele cateva luni, potrivit Facebook.

Exista insa o categorie de utilizatori care nu va fi foarte incantata de aceasta lansare: agentii de publicitate, care vor avea dificultati in targetarea utilizatorilor Facebook, odata ce stergerea istoricului devine disponibila, a avertizat compania.

Asta inseamna ca atunci cand cineva isi deconecteaza activitatea de pe Facebook, nu se vor mai putea folosi datele pe care tocmai le-a sters in campanii de promovare. Astfel ca nu vor mai putea fi folosite pe acel utilizator optiuni de targetare sau de urmarire ale platformei, cum ar fi pixelul Facebook, pentru a i se afisa anunturi. Asta include si istoricul de navigare al utilizatorului respectiv in website-ul promovat, daca este activat pixelul Facebook.

In mod evident, stergerea istoricului ar avea impact asupra capacitatii specialistilor de marketing de a viza utilizatorii potriviti. Odata ce cineva isi sterge istoricul, agentii de publicitate nu vor mai putea folosi unele dintre cele mai puternice instrumente de publicitate Facebook. Pentru o companie care si-a prezentat mult timp abilitatea de a ajuta alte companii sa ajunga la oamenii potriviti, aceasta va fi o schimbare imensa care va afecta aproape sigur negativ agentii de publicitate.

Facebook insa considera ca oferind utilizatorilor o mai mare transparenta si control va avea in cele din urma un efect pozitiv, pe termen lung, al companiilor care folosesc platforma.


Alte articole din aceeasi sectiune

Asteptam cu interes punctul tau de vedere!

Email-ul tau nu va fi publicat. Toate campurile sunt necesare sa fie completate. Mesajul tau va fi moderat inainte de publicare.