Volvo si Microsoftisi dau mana in realitatea augmentata
Rand pe rand, companiile profita de avantajele create de realitatea virtuala si /sau augmentata, incercand sa creeze din aceasta cel mai tare atu de pe piata.
Renumitul fabricant suedez de autovehicule, Volvo are ca si prioritate siguranta pasagerilor, a participantilor la trafic, si in general acorda o atentie deosebita modului de realizare a produselor sale pe intreaga linie de productie. Dintre elementele destinate sa asigure protectia si siguranta conducatorilor auto si a pasagerilor acestora, precum si a marfurilor transportate cu vehiculele Volvo, putem sa amintim senzorii laser ce detecteaza miscarea celorlaltor participanti la trafic in raport cu autovehiculul de referinta.
Evidentierea acestor elemente intr-un showroom, oricat de performant ar putea sa fie acesta, este o sarcina de-a dreptul imposibila, iar intentia Volvo de a ilustra obiectiv si pe intelesul clientilor sai aceste elemente tehnice de o reala importanta, nu face sarcina mai putin dificila. In acest sens, sprijinul oferit de Hololens este covarsitor, recreind intr-un spatiu limitat interiorul, exteriorul autovehiculului, precum si comportamentul acestuia in trafic, oferind astfel posibilitatea clientilor Volvo sa inteleaga mult mai bine aplicatiile implementate pe autovehiculele acestui producator.
Ne asteptam ca si restul de producatori de acest fel sa apeleze la binefacerile realitatii virtuale sau augmentate nu doar pentru expunerea creatiilor lor, dar si pentru perfectionarea angajatilot din diferite departamente, sau pentru eficientizarea sedintelor de lucru.
Drumul deschis cu Hololens este mai mult decat ofertant si orice pas la acest moment pe acest drum constituie un avantaj incontestabil fata de competitori.